Робота над проблемою

«Використання лінгвокраїнознавчих матеріалів в навчально-виховному процесі з англійської мови з метою розвитку словникового запасу учнів»

 Зростаюча необхідність  в спілкуванні та співпраці з громадянами різних країн, які спілкуються різними мовами та у яких інші культурні традиції, потребують оновлення системи освіти в Україні, змісту та методів навчання іноземним мовам у середній школі. Тому основою навчальних програм у школі на даний час є розвиток та формування комунікативних навичок. А роль учителя полягає в залученні учнів до творчої роботи, щоб підготувати і ефективно провести урок, використовуючи інформативний підхід, персоналізовані вправи та лінгвокраїнознавчі проекти. Ефективним є навчання, яке поєднується з вихованням. Вважаю, що таке поєднання забезпечує свідоме засвоєння учнями системи знань, допомагає розвивати здібності, вимогливість до себе, сумлінність, комунікативність та викликає зацікавленість до вивчення англійської мови. Використання матеріалів на лінгвокраїнознавчу тематику на уроках сприяє розширенню учнівського кругозору, збагаченню їх інтелектуальної, моральної та соціальної сфери у процесі оволодіння знаннями. Завдяки цьому в учнів формується англомовна комунікативна компетенція, яка неможлива без  країнознавчої  компетенції, яка, в свою чергу, передбачає здобуття учнями знань про історію, географію, соціально-політичний устрій, культуру, традиції країни, мову якої вони вивчають.

Немає коментарів:

Дописати коментар