Конспекти уроків

form9
https://drive.google.com/folderview?id=0B80TAGPh_J_9clBmc2dZSVRpTzA&usp=sharing form6
https://drive.google.com/folderview?id=0B80TAGPh_J_9emxFeE8wNnZfVzg&usp=sharing
form4
https://drive.google.com/folderview?id=0B80TAGPh_J_9NVJhLUpEdi1XMFU&usp=sharinghttps://drive.google.com/folderview?id=0B80TAGPh_J_9NVJhLUpEdi1XMFU&usp=sharing
form3
https://drive.google.com/folderview?id=0B80TAGPh_J_9MkJxLUI1cWpxWkU&usp=sharinghttps://drive.google.com/folderview?id=0B80TAGPh_J_9MkJxLUI1cWpxWkU&usp=sharing
form2
https://drive.google.com/folderview?id=0B80TAGPh_J_9aFFPTmRjbnFlLTA&usp=sharinghttps://drive.google.com/folderview?id=0B80TAGPh_J_9aFFPTmRjbnFlLTA&usp=sharing

 План-конспект
уроку
у 4-му класі 
«Travelling
       to London»
       cЧЕРНИХІВЦІ
                               
                                                            
               Тема: Подорож у Лондон.

Мета:Тренувати учнів у вживанні теперішнього неозначеного часу.
            Тренувати учнів у вживанні лексики по темі.
            Практикувати у роботі в парах та групах.
            Розвивати навички аудіювання.
            Удосконалювати навички усного та писемного мовлення.
            Розвивати логічне мислення.
            Розширити знання учнів про англомовні країни.
            Виховувати зацікавленість до англійської мови, повагу до чужих
           традицій.
Обладнання: Підручники, зошити, роздатковий матеріал, картки з малюнками,  
           магнітофон, плакат, комп’ютер.
Тип уроку: Закріплення знань.
   Хід уроку.

1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.1. Привітання.
T. – Good morning my darling
        ...
Ps.– Good morning, dear teacher
        Good morning, how are you ?
        We are...
1.2. Введення в іншомовну атмосферу.
T. – What day is it today ?
Ps. – It is Thursday today.
T.     – What month is it now?
Ps. – It is December.
T.     – Who is absent today?
P.
1.3. Перевірка домашнього завдання.
T. –Tell me, please, what was your home task for today?
P. – Our home task for today was exercise 2 p. 40 and retell about London.
1.4. Фонетична зарядка.
T. –Let’s check the exercise. But at first, pupils, let’s say some sounds and then sing ’’The Comparison Song’’ about adjectives comparison.
Ps. – It is [r]; river,
         It is [n]; [l  n], [long  ]; [j  n], [j  ng  ]…
T. Let’s sing ’’The Comparison Song’’.
         Діти співають пісню.

2.Основна частина уроку.

2.1. Повідомлення теми та мети уроку.
T. – Today we are having a summary lesson. We have already talked about London,
       you have a lot of information. We’ll summarize the lexical  
       material аbout travelling and your knowledge about interesting places of
       London, besides, we’ll write a short test. So, the topic of our lesson
       today is: Travelling to London ”, that’s why we will work at the stations,  
       you’ll get marks for your work, but in form of tickets.
2.2.Мовленнєва зарядка.
                  T. – Do you like to travel? …
                      –Where do you like to travel? …
                      Is London a capital city?  …
                   Is London a capital of Ukraine?  …
                   – What country is London a capital of?  …          
                                                              
               T. –Our first station is: GUESSING STATION. You can see the pictures of
                      some   famous places in London on the blackboard. Now listen to the
                      stories and name them. Some of you have to read, the rest of the class
       must guess what place it is.
      Учні по черзі читають опис – інші вгадують відоме місце Лондона.
      (Додаток 1).

               T.– Our second station is: DIALOGUE STATION. You’ll work in pairs.
      Imagine you are in the city. Make up a dialogue how to get from one
      place to another. The map of the city is on the blackboard. (Додаток 2).

T.–Our third station is: LISTENING STATION. You’ll have a short test.
      Listen to the conversation in the street and do the tasks to the test.
      Учні слухають діалог «In the street» і виконують завдання. 
      (Додаток 3).

                  T.– Our fourth station is: REST STATION. Imagine that we are in the
                        Regent’s Park. Let’s listen to music, sing a song and move a little.
                        Звучить пісня, діти співають та виконують рухи.

               T.– Our fifth station is: WRITING STATION. Now, pupils, you have to
                     make up the words concerning the topic  ’’Travelling’’.
                     На дошці написані частини слів, учні повинні їх з`єднати і
                     правильнo  записати на дошці та в зошитах.

               T.– Our sixth station is: QUIZ STATION. Open your books at page 76 and
                     do the exercise 6. Read the questions and choose the answers.
                     Діти читають запитання і відповідають на них.

    T.– Our seventh station is: SPEAKING STATION.
   – You have prepared at home retelling about London.
   – Who can tell us about London?
           Учні розповідають про визначні місця Лондона.



T.– Our eighth station is: PUZZLE STATION. Now, let’s play a little.
      Let’s form 2 groups, I give you puzzles. Do you like playing puzzles? …
    OK. Put them together and you’ll have a famous sight of London. Then tell 
      what it is.

3. Заключна частина уроку.

3.1. Підведення підсумків уроку.
T. – Well, boys and girls! Thank you very much for your work! Do you like
        the way we work today?
Ps. –Yes, we do.
               T. – Now, let’s summarize what we can see in London.
      1. London is situated on the river………..
      2. Big Ben is…………
      3. A double-decker is…….
      4. Now the Tower of London is……..
3.2. Оцінка діяльності учнів, домашнє завдання.
T. – I liked the way you worked today! You’ve get mostly good and excellent marks
        for the work!  Your home task for the next time is to translate the sentences
        from the pupil’s book ex.1 at p. 75.

T. – The lesson is over. (5 minutes to the end of the lesson – pupils of the 4th form
        have free time, that’s why teacher shows them a short video film about
        London).
 T. – Good bye.    
    


План-конспект уроку
      у 3-му класі 
                                      
Тема: Улюблена їжа та напої.
Мета: Організувати ознайомлення  з новою лексикою по темі.
Тренувати учнів у вживанні теперішнього неозначеного часу.
Тренувати учнів у вживанні лексики по темі.
Практикувати у роботі в парах та групах.
Розвивати навички аудіювання.
Удосконалювати навички усного та писемного мовлення.
Розвивати логічне мислення.
Виховувати зацікавленість до англійської мови, повагу до чужої праці.
Обладнання: Підручники, зошити, роздатковий матеріал, картки з малюнками,
магнітофон, ноутбук.


  Хід уроку.
1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.1. Привітання.
T. – Good morning my darling
        Good morning my sweet
        ...
Ps.– Good morning, dear teacher
        Good morning, how are you?
        We are ...

1.2. Введення в іншомовну атмосферу.
T. – What day is it today?
Ps. – It is Tuesday.
T.     – What month is it now?
Ps. – It is March.
T.     – Children, what is the weather like today?
        Do you like such weather?
Ps. – Yes, I do. (No, I don’t)
T. – Now, I’ll ask you some questions and you should answer them.
       - Is it snowing? – Yes, it is.   (No, it isn’t)
       - Is it raining?    – Yes, it is.   (No, it isn’t)
       - Is it sunny?     – Yes, it is.   (No, it isn’t)
       - Is it windy?     – Yes, it is.   (So-so)
       - Is it cloudy?    – Yes, it is.   (So-so)
  
1.3. Фонетична зарядка.
       Вчитель показує картки з малюнками і звуками.
T. – And now say, please, some sounds and words. What sound is it?
Ps.– It is …
T. – And what is it?
Ps. – It is a fish.

2.Основна частина уроку. 
2.1. Повідомлення теми та мети уроку.
T. – The topic  of our lesson is: “My favourite food and drinks”. Today we’ll    learn what kinds of food we like and what we don’t like. As for me, I like oranges, but I don’t like onions. And what about you? Look at the blackboard and complete the sentences with pictures and words.
    На дошці є дві граматичні структури : “ I like…   ,  I dont like…”.
Діти будують речення  з цими структурами, використовуючи вивчені раніше назви фруктів і овочів, дописують слова на дошці і прикріплюють картинки.
P1 – I like apples. I don’t like oranges.
P2 – I like…  I don’t like…

2.2. Ознайомлення з новою лексикою.
T. – I want to ask you. Do you like to eat only fruits and vegetables?
Ps. – No, I don’t.
T. – So, let’s learn some other kinds of food. Open your books, listen and repeat, please, new words.
      Учитель включає магнітофон, показує малюнки з їжею, а учні прослуховують слова в записі і повторюють назви (sandwich, hot dog, hamburger, pizza).

2.3. Психологічна розрядка.
T. – Now, let’s relax. Stand up, please, sing a song and move.
     Звучить пісня, учні співають і роблять відповідні рухи.

2.4. Закріплення нової лексики.
T. – Oh! It’s  very good for you. Sit down, please, and look at the blackboard. There are some sentences, you should put the words into the correct order.
    Учні по черзі виходять до дошки і правильно записують речення.
1). hamburger, like, I, a.
2). have, potatoes, lunch, children, for.
3). sandwiches, for, has, he, breakfast.

2.5. Робота у групах.
T. – Now let’s work in groups. You should think what you have for breakfast – the 1st group; and what you have for lunch – the 2nd group. Then write and the leader of the group will tell us what you like.   

2.6. Фізкультхвилинка.
     Stand up
     Hands up, hands down
     Hands on hips and sit down.
     Stand up, hands to the sides
     Bend left, bend right
     Hands on hips
     One, two, three, hop.
     One, two, three, stop.

2.7. Аудіювання.
T. – Now, pupils, look at the monitor and listen to the dialogue between two children. Be attentive.
T. – Now, tell me. Do the children make a salad?
P1 – No, they don’t.
T. – Do they make toasts and tea?
P2 – Yes, they do.  
T. – Now, please, watch and listen to the dialogue again and you should write down a short test. Choose the right variant of the answers to the questions.
T. – And now tell me what do you like to make?
P1 – I like to make fruit salads. I take…
P2 – I like to make a vegetable salad. I take

2.8. Робота в парах.
 T – Now, pupils, let’s work in pairs. I’ll give you cards with a dialogue and you should complete it. Be attentive .


3. Заключна частина уроку.
3.1. Підведення підсумків уроку.
T. – Well, boys and girls! Thank you very much for your work! Do you like the way we work today?
Ps. – Yes, we do.

3.2. Оцінка діяльності учнів, домашнє завдання.
T. – I liked the way you worked today, too! You get good and excellent marks for the work, your hometask for Friday is to paint food we learned today. The lesson is over. Good bye. See you Friday.



Плани-конспекти уроків 
2 клас

Тема: Приготування їжі.
Мета: Організувати ознайомлення  з новою лексикою по темі.
Тренувати учнів у вживанні лексики по темі.
Практикувати у роботі в парах.
Розвивати навички аудіювання.
Удосконалювати навички усного та писемного мовлення.
Розвивати логічне мислення.
Виховувати зацікавленість до англійської мови, повагу до чужої праці.
Обладнання: Підручники, зошити, роздатковий матеріал, картки з малюнками,
магнітофон.
                                   Хід уроку.
1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.1. Привітання.
T. – Good morning
Ps.– Good morning, dear teacher
        Good morning, how are you ?
        We ...
1.2. Введення в іншомовну атмосферу.
T– What day is it today ?
Ps. – It is …
T.     – What month is it now ?
Ps. – It is ...
T.     –what is the weather like today ? Do you like such weather ?
Ps. – …
2.Основна частина уроку.
2.1. Повідомлення теми та мети уроку.
T. – The theme  of our lesson is: “Cooking”. Today we’ll learn about some kinds of food.
Діти будують речення, використовуючи вивчену лексику.
2.2. Ознайомлення та закріплення нової лексики.
 T. –There are some sentences, you should put the words into the correct order.
    Учні по черзі виходять до дошки і правильно записують речення.
2.3. Психологічна розрядка.
T. – Now, lets relax. Stand up, please, sing a song and move.
     Учні співають пісню і роблять відповідні рухи.
2.4. Робота в парах.
 T – Now let’s work in pairs. I’ll give you cards, you should do these tasks.
2.5. Аудіювання.
T. – Now, pupils, listen to the dialogue. Be attentive, you should say, what children do.
T. – Now, please, make your own dialogues.
Учні складають та зачитують діалоги.
3. Заключна частина уроку.
3.1. Оцінка діяльності учнів, домашнє завдання.
3.2. Підведення підсумків уроку.




Тема:Я вмію грати ігри.

Мета: Організувати ознайомлення  з новою лексикою по темі.
Тренувати учнів у вживанні структури I can/ I cannot.
Тренувати учнів у вживанні лексики по темі.
Практикувати у роботі в парах.
Розвивати навички аудіювання.
Удосконалювати навички усного та писемного мовлення.
Виховувати наполегливість у подоланні труднощів.
Обладнання: Підручники, зошити, роздатковий матеріал, картки з малюнками,
магнітофон.
   Хід уроку.
1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.1. Привітання.
T. – Good morning my darling
    ...    
Ps.– Good morning, good morning
        Good morning to you
        Good morning, good morning
        We are glad to see you!

1.2. Введення в іншомовну атмосферу.
T– What day is it today ?
Ps. – It is Monday.

1.3. Перевірка домашнього завдання.
T. –Tell me, please, what was your home task for today?
P. – Our home task for today was exercise 1 p. 76.

1.4. Фонетична зарядка.
       Вчитель показує картки з буквами і звуками.
T. – And now say, please, sounds and letters. What sound is it?
Ps. – It is …
T. – And what letter is it?
Ps. – It is...

2.Основна частина уроку.

2.1. Повідомлення теми та мети уроку.
T. – The theme  of our lesson is: “I can play games”. Today we’ll learn what we can do and what we cannot do. На дошці є дві граматичні структури : “ I can…   ,  I cannot…”.


2.2. Ознайомлення з новою лексикою.
T. –Let’s learn new words. Listen and repeat, please.
      Учитель включає магнітофон, а учні прослуховують слова в записі  (fish, frog, fly, swim, jump…).

2.3. Закріплення нової лексики з допомогою структури I can/ I cannot.
Діти будують речення  з цими структурами, використовуючи вивчені слова.
P1I can jumpI cannot fly.
P2 I can…   ,  I cannot

2.5. Фізкультхвилинка.
     Stand up
     Hands up, hands down
     Hands on hips and sit down.
     Stand up, hands to the sides
     Bend left, bend right
     One, two, three, hop.
                    One, two, three, stop.

2.5. Робота в парах.
 T Now, pupils, let’s work in pairs. I’ll give you cards with words; you should choose only the words we learnt today. Be attentive.
2.6. Робота у робочих зошитах.
                     Учні виконують завдання на закріплення лексики
2.7. Аудіювання.
                     Учні прослуховують запис і повторюють.
.
3. Заключна частина уроку.

3.1. Оцінка діяльності учнів, домашнє завдання.
T. – I liked the way you worked today! You get only good and excellent marks for the work! Open your day-books and put down your home task.

3.2. Підведення підсумків уроку.
T. – Well, boys and girls! Thank you very much for your work! Do you like the way we work today?
Ps. – Yes, we do.
T. –What do you like today?
Ps. –I like...
T. – The lesson is over. Good bye.


Тема:Що я вмію робити?

Мета:  Удосконалювати учнів у вживанні структури I can/ I cannot.
Тренувати учнів у вживанні вивченої лексики.
Практикувати у роботі в парах та групах.
Розвивати навички аудіювання та читання.
Удосконалювати навички писемного мовлення.
Виховувати фізичну витривалість.
Обладнання: Підручники, зошити, роздатковий матеріал, картки з малюнками,
магнітофон.

  Хід уроку.

1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.1. Привітання.
T. – Good morning my darling
 ...       
Ps.– Good morning, good morning
        Good morning to you
        Good morning, good morning
        We are glad to see you!
1.2. Введення в іншомовну атмосферу.
T– What day is it today ?
Ps. – It is Monday.
1.3. Перевірка домашнього завдання.
T. –Tell me, please, what was your home task for today?
P. – Our home task for today was exercise p...
1.4. Фонетична зарядка.
       Вчитель показує картки з буквами і звуками.
T. – And now say, please, sounds and letters. What sound is it?
Ps. – It is …
T. – And what letter is it?
Ps. – It is...

2.Основна частина уроку.
2.1. Повідомлення теми та мети уроку.
T. – The topic of our lesson is: “What can I do?”. Today we’ll learn what we can do and what we cannot do. На дошці є дві граматичні структури : “ I can…   ,  I cannot…”.
2.2. . Закріплення структури I can/ I cannot.
Діти будують речення  з цими структурами, використовуючи вивчені слова.
P1I can jumpI cannot fly.
P2 I can…   ,  I cannot


2.3. Аудіювання.
                     Учні прослуховують запис і повторюють.

2.5. Робота в групах.
     (Учні діляться на групи, виконують завдання на читання).

                2.6Фізкультхвилинка.
     Stand up
     Hands up, hands down
     Hands on hips and sit down.
     Stand up, hands to the sides
     Bend left, bend right
     One, two, three, hop.
                    One, two, three, stop.
2.7. Робота у робочих зошитах.
     Учні виконують завдання на закріплення структур : “ I can…   ,  I cannot…”.
2.5. Робота в парах.
 T Now, pupils, let’s work in pairs. Be attentive.
  (Учням роздаються карки з реченнями, а вони повинні знайти початок речення та його закінчення).

3. Заключна частина уроку.

3.1. Оцінка діяльності учнів, домашнє завдання.
T. – I liked the way you worked today! You get good marks for the work! Open your day-books and put down your home task.

3.2. Підведення підсумків уроку.
T. – Well, boys and girls! Thank you very much for your work! Do you like the way we work today?
Ps. – Yes, we do.
T. –What do you like today?
Ps. –I like...
T. – The lesson is over. Good bye.


Тема:Відпочинок і дозвілля.
(Контроль письма).
 Мета: Перевірити рівень знань учнів з даної теми, оцінюючи їх вміння
               правильно будувати запитання, перекладати з
               англійської мови на українську .                                      
             Перевірити рівень засвоєної лексики.
               
               Удосконалювати навички писемного мовлення.
Розвивати логічне мислення.
Виховувати свідоме ставлення до навчання.
Обладнання: Зошити, дошка, роздатковий матеріал, магнітофон.
  Хід уроку.
1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.1. Привітання.
T. – Good morning my darling
      
Ps.– Good morning, good morning
        Good morning to you
        Good morning, good morning
        We are glad to see you!
1.2. Введення в іншомовну атмосферу. Бесіда з учнями.
T. – What day is it today?
Ps. – It is Tuesday.
               T. –Pupils, what is the weather like today?
        Do you like such weather?
Ps. – Yes, I do. (No, I don’t)

2.Основна частина уроку.
2.1. Повідомлення теми та мети уроку.
T. – The topic  of our lesson is: “Let`s play”. Today you’ll write a test. You  
        Will write the letters of alphabet and then answer the questions.         
   2.2. Виконання контрольної роботи.
       Діти виконують контрольну роботу.

3. Заключна частина уроку.
3.1. Підведення підсумків уроку.
T. – Well, boys and girls! Thank you very much for your work! Good
       bye.


                       Тема:Частини тіла.
Мета: Організувати ознайомлення  з новою лексикою по темі.
Тренувати учнів у вживанні структури I have got/ It has got.
Тренувати учнів у вживанні лексики по темі.
Практикувати у роботі в парах.
Розвивати навички аудіювання.
Удосконалювати навички усного та писемного мовлення.
Виховувати бережливе ставлення до предметів навколо.
Обладнання: Підручники, зошити, роздатковий матеріал, картки з малюнками,
магнітофон.
    Хід уроку.

1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.1. Привітання.
T. – Good morning my darling
    
Ps. – Good morning, good morning
        Good morning to you
        Good morning, good morning
        We are glad to see you!

1.2. Введення в іншомовну атмосферу.
T. – What day is it today ?
Ps. – It is...
Т.– Children, what is the weather like today?
        Do you like such weather?
Ps. – Yes, I do. (No, I don’t)
T. – Now, I’ll ask you some questions and you should answer them.
       - Is it snowing? – Yes, it is.   (No, it isn’t)
       - Is it raining?    – Yes, it is.   (No, it isn’t)
       - Is it sunny?     – Yes, it is.   (No, it isn’t) 
1.3. Перевірка домашнього завдання.
T. –Tell me, please, what was your home task for today?
P. – Our home task for today was exercise p...

1.4. Фонетична зарядка.
       Вчитель показує картки з буквами і звуками.
T. – And now say, please, sounds and letters. What sound is it?
Ps. – It is …
T. – And what letter is it?
Ps. – It is...
2.Основна частина уроку. 
2.1. Повідомлення теми та мети уроку.
T. – The theme  of our lesson is: “Parts of the body”. Today we’ll learn what we have got. На дошці є дві граматичні структури : “ I have got…   ,  It has got…”.
2.2. Ознайомлення з новою лексикою.
T. –Let’s learn new words. Listen and repeat, please.
      Учитель включає магнітофон, а учні прослуховують слова в записі  (eye, ear, mouth, hair…).
2.3. Закріплення нової лексики з допомогою структур
        I have got/ It has got .
Діти будують речення  з цими структурами, використовуючи вивчені слова.
P1I have got one nose, It has got two eyes.
P2 I have got …, It has got
2.4. Фізкультхвилинка.
     Stand up
     Hands up, hands down
     Hands on hips and sit down.
     Stand up, hands to the sides
     Bend left, bend right
     One, two, three, hop.
                    One, two, three, stop.
2.5. Робота в парах.
 T Now, pupils, let’s work in pairs. I’ll give you cards with words; you should  
        make up sentences. Be attentive.
2.6. Робота у робочих зошитах.
                     Учні виконують завдання на закріплення лексики.
2.7. Аудіювання.
                     Учні прослуховують запис і повторюють.                                                                                                                                         
                      3. Заключна частина уроку.
3.1. Оцінка діяльності учнів, домашнє завдання.
T. – I liked the way you worked today! You get only good and excellent marks for the work! Open your day-books and put down your home task.
3.2. Підведення підсумків уроку.
T. – Well, boys and girls! Thank you very much for your work! Do you like the way we work today?
Ps. – Yes, we do.
T. –What do you like today?
Ps. –I like...
T. – The lesson is over. Good bye.


Тема : Сімя мого друга.
Мета :Ввести нові лексичні одиниці з теми My Family, вчити впізнавати їх та застосовувати  у мовленні.
Формувати в учнів уміння самостійно працювати над завданням-проектом.
Розвивати уяву, образне мислення, мотивацію ознайомлення з комунікативною перспективою мовлення.
Виховувати повагу до членів родини.
Мовний матеріал: Who is this? This is my grandma.
Обладнання: СD-програвач, флеш-картки із зображенням членів родини,  підручники, робочі зошити.

Хід уроку:
1. Початок уроку
1.1.Привітання (“Hello Song”)
1.2. Фонетична зарядка.
Учні об’єднуються у три групи. Кожна група повторює по черзі раніше вивчені  пісні з літерами алфавіту. 
2. Основна частина уроку
          2.1. Введення у мовне середовище.
Учитель просить учнів розглянути малюнки (PB ex. 1, p.28) і припустити, про кого вони будуть говорити на уроці.
2.2. Представлення нових лексичних одиниць
Хорова робота. Вчитель показує картки з теми: “Моя сім’я”  і називає їх з різною інтонацією та мелодикою, повторюючи декілька разів. Учні хором відтворюють почуте.
Показуючи ті самі картки, вчитель вводить дані слова у речення: This is my mum! Учні повторяють за вчителем.
          2.3. Фізкультхвилинка.
2.4.   Застосування  вивченої лексики з опорою на флеш-картки
Учитель прикріплює на дошці флеш-картки із зображенням членів родини. Учні хором повторюють їх назви. Далі у підручнику вчитель називає члена родини, учні показують його зображення. Далі вправу учні продовжують у парах.
2.5. Аудіювання діалогу з опорою на текст
2.6. Робота з робочими зошитами
Обведи і назви. Учні обводять і розфарбовують малюнки. Далі називають членів родини.
Встанови відповідність. Завдання учнів – вписати маленьку букву біля великої.
2.7. Гра “Guessing Game
Учні запитують: Who is this ? Учень, що представляє малюнок, дає відповідь: This is .
3. Закінчення уроку  (Goodbye Song”)



         Тема:Зовнішність моєї ляльки.
Мета: Організувати ознайомлення  з новою лексикою по темі.
Тренувати учнів у вживанні структури I have got/ It has got.
Тренувати учнів у вживанні лексики по темі.
Практикувати у роботі в парах.
Розвивати навички аудіювання.
Удосконалювати навички усного та писемного мовлення.
Виховувати бережливе ставлення до предметів навколо.
Обладнання: Підручники, зошити, роздатковий матеріал, картки з малюнками,
магнітофон.
 Хід уроку.

1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.1. Привітання.
T. – Good morning my darling
        Good morning my sweet
        How are your noses?
        And how are your feet ?
Ps. – Good morning, good morning
        Good morning to you
        Good morning, good morning
        We are glad to see you! 
1.2. Введення в іншомовну атмосферу.
T. – What day is it today ?
Ps. – It is...
Т. Children, what is the weather like today?
        Do you like such weather?
Ps. – Yes, I do. (No, I don’t)
T. – Now, I’ll ask you some questions and you should answer them.
       - Is it snowing? – Yes, it is.   (No, it isn’t)
       - Is it raining?    – Yes, it is.   (No, it isn’t)
       - Is it sunny?     – Yes, it is.   (No, it isnt) 
1.3. Перевірка домашнього завдання.
T. –Tell me, please, what was your home task for today?
P. – Our home task for today was exercise p...
1.4. Фонетична зарядка.
       Вчитель показує картки з буквами і звуками.
T. – And now say, please, sounds and letters. What sound is it?
Ps. – It is …
T. – And what letter is it?
Ps. – It is...

2.Основна частина уроку. 
2.1. Повідомлення теми та мети уроку.
T. – The theme  of our lesson is: “Parts of the body”. Today we’ll learn what we have got. На дошці є дві граматичні структури : “ I have got…   ,  It has got…”.
2.2. Ознайомлення з новою лексикою.
T. –Let’s learn new words. Listen and repeat, please.
      Учитель включає магнітофон, а учні прослуховують слова в записі  (eye, ear, mouth, hair…).
2.3. Закріплення нової лексики з допомогою структур
        I have got/ It has got .
Діти будують речення  з цими структурами, використовуючи вивчені слова.
P1I have got one nose, It has got two eyes.
P2 I have got …, It has got

2.4. Фізкультхвилинка.
     Stand up
     Hands up, hands down
     Hands on hips and sit down.
     Stand up, hands to the sides
     Bend left, bend right
     One, two, three, hop.
                    One, two, three, stop.
2.5. Робота в парах.
 T Now, pupils, let’s work in pairs. I’ll give you cards with words; you should  
        make up sentences. Be attentive.
2.6. Робота у робочих зошитах.
                     Учні виконують завдання на закріплення лексики.
2.7. Аудіювання.
                     Учні прослуховують запис і повторюють.
.                                         3. Заключна частина уроку.

3.1. Оцінка діяльності учнів, домашнє завдання.
T. – I liked the way you worked today! You get only good and excellent marks for the work! Open your day-books and put down your home task.
3.2. Підведення підсумків уроку.
T. – Well, boys and girls! Thank you very much for your work! Do you like the way we work today?
Ps. – Yes, we do.
T. –What do you like today?
Ps. –I like...

T. – The lesson is over. Good bye. 





До підручника 1 класу (автор Карп'юк О.)

Lesson 1.
Тема: Знайомство з школою.
Мета : Навчати вітатися та представляти себе, дізнатись один про одного, використовуючи представлені мовні конструкції.
            Вчити учнів працювати з підручником і робочим зошитом.
            Розвивати увагу.
            Виховувати культуру спілкування.
Мовний матеріал: Hello, I am Smiley.
Обладнання : СD-програвач, підручники, робочі зошити, кольорові олівці.
Хід уроку:
1. Початок уроку
1.1.Привітання
Привітання вчителя: Good morning, chidren ! Glad to see you !
Жестом руки вчитель показує учням, що можна сісти, і водночас говорить: Sit down, please.
2. Основна частина уроку
          2.1. Введення умовне середовище
Імітуючи голос героя, вчитель промовляє: Hello, I am Smiley.
2.2. Робота з підручником
Далі учні під керівництвом учителя знайомляться з підручником (ст.4), обговорюють, що зображено на малюнках.
Знайомство з умовними позначеннями у підручнику(РВ, ех.1, р.4).
Учні слухають запис і слідкують за малюнками на ст..4.
Учитель пропонує учням прослухати запис  та відгадати підказки Смайлі. (РВ, ех.2, р.5)
Контроль розуміння учнями нового матеріалу.
Учні слухають та вказують на умовні позначення у підручнику. (РВ, ех.3, р.5)
2.3. Робота у робочих зошитах
Учні називають Смайлі, вітаються з ним. Щоб Смайлі став веселішим, вчитель пропонує учням розмалювати його.(WB, ex.1, p.4)
Знайди схожість. Вчитель пропонує учням обвести ідентичного Смайлі, зображеного у блакитному квадраті, у рядку білих квадратів (WB, ex.2, p.4)
      3. Закінчення уроку
Учитель, імітуючи голос Смайлі, прощається з учнями: Goodbye, children !  та спонукає дітей дати відповідь Goodbye, Smiley.  


Lesson 2.
Тема: Знайомство
Мета : Навчати вітатися, прощатися, вживаючи нові мовні конструкції.
            Вчити учнів працювати з підручником і робочим зошитом.
            Розвивати увагу, вміння аналізувати.
            Виховувати культуру спілкування.
Мовний матеріал: Hello, friends ! Hooray! Hello, Liz! Goodbye, Tim!
Обладнання: СD-програвач, підручники, робочі зошити, наочність.


Хід уроку:

1. Початок уроку
1.1.Привітання
Привітання вчителя: Good morning, chidren ! Glad to see you !
Жестом руки вчитель показує учням, що можна сісти, і водночас говорить: Sit down, please.
1.2. Мовна зарядка
Учитель звертається до учнів класу: Hello, I amі пропонує їм дати відповідь: Hello, I am …(ім’я дитини).
2. Основна частина уроку
          2.1. Аудіювання діалогу з опорою на малюнок
Учні відкривають підручники (РВ, ех.1, р.6). Вчитель звертає увагу учнів на малюнки та вказує на героїв, називаючи їх імена (Tim, Liz). Вчитель запитує учнів, що, на їх думку, герої роблять (вони вітаються та збираються гратися разом)
Учитель повідомляє учням, що вони прослухають діалог.
Під час першого прослухування діалогу вчитель вказує на кожного героя.
Потім просить учнів вказати на того, хто говорить, під час другого прослухування діалогу.
Третє прослухування – вчитель зупиняє запис після кожної репліки, спонукаючи учнів повторити її.
2.2. Вивчення пісні Hello Song”
Учитель пояснює учням, що вони прослухають пісню, якою будуть розпочинати кожен урок.
Учитель програє пісню, щоб учні познайомилися з мелодією. Вони можуть наспівувати її.
При повторному  прослухуванні вчитель пропонує учням заспівати пісню.
Останнє прослухування – вчитель співає пісню разом з учнями.
2. 3. Аудіювання  діалогу з опорою на малюнок
Учитель дотримується алгоритму аудіювання діалогу. (пункт 2.1)
2.4. Робота у робочих зошитах
Знайди схожість. Учитель пропонує учням обвести ідентичний малюнок, зображений у блакитному квадраті, у рядку білих квадратів (WB, ex.1, p.5)
Встанови відповідність. Завдання учнів – зєднати зображення героїв різними лініями та назвати їх імена. (WB, ex.2, p.5)
2.5. Вивчення пісні Goodbye Song”
Учитель пояснює учням, що вони прослухають пісню, якою будуть закінчувати кожен урок.
Учитель програє пісню, щоб учні познайомилися із мелодією. Вони можуть наспівувати її.
При повторному прослухуванні вчитель пропонує учням заспівати пісню.
Останнє прослухування – вчитель співає пісню разом з учнями.
                             3. Закінчення уроку    (пісня “Goodbye Song”)



Lesson 3. 
Тема: Знайомство та привітання
Мета : Продовжувати навчати вітатися, прощатися, вживаючи нові мовні конструкції.
            Вчити учнів працювати з підручником і робочим зошитом.
            Розвивати увагу, вміння аналізувати.
            Виховувати повагу до однокласників.
Мовний матеріал: Hello, I am Max. Goodbye!
Обладнання: СD-програвач, м’яч, ножиці, кольоровий папір, деревяні палички, підручники, робочі зошити.
Хід уроку:

1. Початок уроку
1.1.Привітання
1.2. Мовна зарядка
Повторення пісні “Hello Song
2. Основна частина уроку
          2.1. Закріплення вивченої мовної конструкції. Вивчення пісні.
Учитель просить учнів розглянути малюнок та описати його.(PB,Unit 1, Lesson 2, ex.1, p.8) 
Учні слухають пісню перший раз. Далі вчитель повторно програє пісню, зупиняючи запис після кожного рядка, щоб учні повторили його.
Вчитель програє пісню ще раз, діти у цей час кидають один одному м’яч.
Останнє прослухування. Вчитель співає разом з учнями, які у цей час виконують дії з м’ячем.
2.2. Впізнавання вивчених фраз у мовленні
Учні під керівництвом учителя встановлюють відповідність між малюнком і реченнями.
2. 3. Робота у робочих зошитах
Обведи і промов. Учні обводять зображення головних героїв,називаючи їх.
Встанови відповідність. Учні з’єднують зображення із дітей та промовляють фрази, що відповідають малюнку.
2.4. Виготовлення фігурок головних героїв (продовження роботи вдома.(PB,Unit 1, Lesson 2, ex.3, p.9)
Учні під керівництвом учителя виготовляють фігурки головних героїв та розігрують діалог у парах.
3. Закінчення уроку   (пісня “Goodbye Song”)



Lesson 4. 
Тема: Вітання з друзями у школі
Мета : Продовжувати навчати вітатися, прощатися, вживаючи нові мовні конструкції.
            Вчити учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації в малих групах.
            Розвивати увагу, вміння аналізувати.
            Прищеплювати почуття поваги до народу-носія англійської мови.
Мовний матеріал: How are you ? – I am fine, thank you. Yes/No.
Обладнання: СD- програвач, м’яч із зім’ятого паперу, підручники, робочі зошити, ножиці, клей.

Хід уроку:

1. Початок уроку
1.1.Привітання (“Hello Song”)
1.2. Мовна зарядка
Повторення пісні .(PB,Unit 1, Lesson 2, ex.1, p.8) 
2. Основна частина уроку
          2.1. Робота з підручником. Аудіювання діалогу з опорою на малюнок.
Учитель просить учнів розглянути малюнок на сторінці 10 (PB,Unit 1, Lesson 3, ex.1, p.10). Вчитель представляє дітям головних героїв (Тарас і Тім). Учитель запитує учнів, де, на їх думку, знаходяться герої і що вони роблять. (Вони спілкуються один з одним, хоча знаходяться у різних місцях – в Україні і Великобританії. Вони спілкуються з допомогою Інтернету).
Далі вчитель проводить аудіювання. (Unit 1, Lesson 1, ex.1)
2.2. Вивчення пісні
2. 3. Робота у робочих зошитах
Учні під керівництвом учителя вирізають зображення дітей і приклеюють їх на малюнок відповідно до малюнка підручника. Потім співають пісню.
2.4. Застосування слів Yes/No у мовленні. Гра “Name Game”. 
Учні сідають у коло. Вчитель робить м’яч  із зім’ятого паперу і тримаючи його, промовляє : I am (name).
Далі вчитель передає м’яч учням, який вони передають один одному. Вчитель каже: Stop, учень, у якого зупинився м’яч, представляє себе, промовляючи: Hello, I am (name).
Гра продовжується до тих пір, поки всі учні не представлять себе.
3. Закінчення уроку   (пісня “Goodbye Song”)



  
Lesson 5.
Тема: Шкільні друзі.
Мета : Вчити сприймати текст на слух з опорою на малюнок, розуміти прослухане.
Формувати вміння працювати з підручником і робочим зошитом.
Розвивати фонематичний слух учнів, здатність до імітації.
Підтримувати інтерес до іноземної мови.
Мовний матеріал: How are you ? – I am fine, thank you. Listen, look and repeat.
Обладнання: СD-програвач, кольорові олівці,  підручники, робочі зошити.

Хід уроку:

1. Початок уроку
1.1.Привітання (“Hello Song”)
1.2. Мовна зарядка
Учитель звертається до одного з учнів класу:Hello, I amHow are you ? і пропонує йому дати відповідь: I am fine, thank you. Далі ланцюжком учні продовжують задавати запитання та давати на них відповіді. Повторення пісні .(PB,Unit 1, Lesson 2, ex.1, p.8) 
2. Основна частина уроку
          2.1. Аудіювання діалогу з опорою на малюнок.
Учитель звертає увагу учнів на малюнки до діалогу (PB,Unit 1, Lesson 4, ex.1, p.12-13). Вчитель і учні рідною мовою обговорюють малюнки. Вчитель запитує учнів, хто головні герої, де вони знаходяться і що відбувається з дітьми.
Далі вчитель повідомляє, що зараз прозвучить діалог. Завдання учнів – впродовж прослухування вказувати на відповідну картинку та героя, що говорить.
Під час другого прослухування учні вказують на героя, що говорить.
Третє прослухування – вчитель вчитель зупиняє запис після кожної фрази, учні повторюють. Повторюють цей етап двічі.
Учитель об’єднує учнів у дві групи. Кожна група грає роль вчителя, або учня Тіма.
Учитель проводить бесіду на тему: “Be Polite”.
2.2. Закріплення прослуханого прийомом драматизації діалогу
Учитель просить трьох учнів розіграти сценку, надає допомогу, якщо потрібно.
2. 3. Робота у робочих зошитах
Учні під керівництвом учителя вирізають зображення дітей і приклеюють їх на малюнок відповідно до малюнка підручника. Потім співають пісню.
3. Закінчення уроку   (пісня “Goodbye Song”)



  
Lesson 6. 
Тема: Моя школа.
Мета : Ввести назви предметів шкільного вжитку і навчити застосовувати їх у мовленні.
Вчити учнів працювати самостійно з роздатковим матеріалом.
Стимулювати комунікативну мотивацію, розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням нового матеріалу.
Виховувати культуру спілкування.
Мовний матеріал: Tim, stand up. Take your bag, please. Take your … (pen).
Обладнання: СD-програвач, підручники, робочі зошити, ляльковий портфель, книга, ручка, олівець, флеш-картки.

Хід уроку:

1. Початок уроку
1.1.Привітання (“Hello Song”)
1.2. Мовна зарядка
Повторення пісні.
2. Основна частина уроку
          2.1. Введення нових лексичних одиниць.
Використовуючи флеш-картки, вчитель представляє новий лексичний матеріал: pen, pencil, book, bag. Учні повторяють за вчителем. Далі вчитель у іншому порядку показує картки, учні називають предмети іноземною мовою.
2.2. Закріплення вивчених лексичних одиниць.
Гра Memory Game”. Вчитель об’єднує учнів у дві групи. Вони дивляться на малюнки, потім закривають підручник і намагаються повторити усі слова. Команда, яка повторила усі слова, перемагає.
Гра Searching Game”. Вчитель кладе ляльковий портфель, ручку, олівець, книгу у великий портфель. Він підходить до учнів класу і промовляє:   . Учень виймає той предмет, який назвав учитель. Гра продовжується з іншими учнями.
Вкажи і назви. Робота парах. Учитель просить учня  назвати предмети, що зображені на малюнку на ст.. 15. Далі учні у парах називають представлені предмети у себе на парті.
2.3. Аудіювання нових лексичних конструкцій.
2.4. Робота у робочих зошитах
Встанови відповідність. Завдання учнів – з’єднати зображення предметів лініями та назвати їх. (WB, ex.2,p.10).
Знайди схожість. Учитель пропонує учням обвести  ідентичне зображення, яке  представлене у блакитному квадраті, у рядку білих квадратів. (WB, ex.1,p.10).
3. Закінчення уроку   (пісня “Goodbye Song”)





Lesson 7. 
Тема: Шкільне приладдя.
Мета : Практикувати вживання у мовленні нових лексичних одиниць.
Ввести літери Aa, Bb, вчити учнів виконувати інструкції англійською мовою.
Формувати вміння працювати з підручником і робочим зошитом.
Розвивати фонематичний слух учнів, здатність до імітації.
Стимулювати та підтримувати інтерес до іноземної мови.
Мовний матеріал: Close (open) your book.
Обладнання: СD-програвач, флеш-картки із зображенням літер, підручники, робочі зошити, кольорові олівці, портфель, книга, ручка, олівець.

Хід уроку:

1. Початок уроку
1.1.Привітання (“Hello Song”)
1.2. Мовна зарядка. Гра Searching Game”.
2. Основна частина уроку
          2.1. Аудіювання діалогу з опорою на малюнок.
2.2. Введення літер алфавіту  Aa, Bb
Вкажи і проспівай. Учитель програє пісню, далі називає  літеру та пояснює зміст пісні рідною мовою. Потім знову програє пісню, вказуючи на літеру та тварину, про яку йде мова у пісні. Вчитель пояснює учням, що вони повинні співати пісню, вставляючи пропущені слова та літери. Під час роботи з піснею вчитель використовує відповідні флеш-картки. Вчитель повторює дану вправу декілька разів.
Обведи і назви. Використовуючи флеш-картку, вчитель промовляє літеру Aa. Учні повторюють за ним. Учитель демонструє написання літери на дошці. Учні вказівним пальцем обводять літери у підручнику. Далі вчитель малює літеру у повітрі.
          2. 3.Фізкультхвилинка.
          2.4. Робота у робочих зошитах
Учитель представляє назву тварини , користуючись флеш-карткою з її зображенням. Учні повторюють за вчителем. Учитель програє запис, учні повторюють слова за диктором.
Учитель звертає увагу учнів на малюнки  (WB,Unit 2, Lesson 2, ex.1, p.11), просить назвати усі предмети, назви яких починаються на  Aa.
Учні обводять нові літери, дописують рядок. Розмальовуючи малюнки, учні називають його, літеру та звук.
Та сама робота повторюється з літерою Bb.
          2.5.  Закріплення вивчених лексичних одиниць.
Учитель клеїть на дошку  флеш-картки з новими словами (  ). Учитель просить учнів запам’ятати порядок розташування карток. Учні закривають очі. У цей час учитель міняє  розташування карток. Учні відкривають очі і кажуть, як змінився порядок карток. Як варіант, учитель може забрати одну картку, учні вказують картку, що пропала.
3. Закінчення уроку. 
                  (пісня “Goodbye Song”)



Lesson 8.
Тема: Шкільне життя.
Мета : Практикувати вживання у мовленні нових лексичних одиниць.
Ввести літери Cc, Dd, продовжити вчити учнів виконувати інструкції англійською мовою.
Формувати вміння працювати з підручником і робочим зошитом.
Розвивати фонематичний слух учнів, здатність до імітації.
Стимулювати та підтримувати інтерес до іноземної мови.
Мовний матеріал: School. We are at school today/
Обладнання: СD-програвач, флеш-картки із зображенням літер, підручники, робочі зошити.

Хід уроку:

1. Початок уроку
1.1.Привітання (“Hello Song”)
1.2. Мовна зарядка.
Учні повторюють пісню із раніше вивченими літерами алфавіту.
2. Основна частина уроку
          2.1. Введення літер алфавіту  Cc, Dd.
Учитель застосовує алгоритм, запропонований на попередньому уроці. (WB,Unit 2, Lesson 2, ex.1, p.11)
2.2. Прослухування та виконання інструкцій (PB,Unit 2, Lesson 3, ex.3,
p.19)
Учні прослухують речення та намагаються виконати дії. Якщо потрібно вчитель допомагає.
2.3. Робота у робочих зошитах
Знайди схожість. Учитель пропонує учням обвести ідентичне зображення, яке представлене у блакитному квадраті, у рядку білих квадратів. (WB, ex.3, p.12)
2.4. Вивчення пісні.
Учитель програє пісню. Під час другого прослухування вчитель зупиняє після кожного рядка, учні повторюють.
Третє прослухування – вчитель з учнями виконує пісню з рухами.
3. Закінчення уроку.
                   (пісня “Goodbye Song”)


  
Lesson 9. 
Тема: Шкільні пригоди.
Мета : Ввести літери Ee, Ff.
Ознайомити з  граматичною конструкцією Is it…? – Yes, it is. /No, It is not.  
Формувати первинне уявлення про звукову систему англійської мови.
Розвивати   слухову короткочасну пам'ять, логічне мислення учнів.
Виховувати акуратність у виконанні завдань.
Стимулювати та підтримувати інтерес до іноземної мови.
Мовний матеріал: It is a pen? – Yes, it is./ No, it is not. It is a pencil box.
Обладнання: СD-програвач, флеш-картки із зображенням літер, кольорові олівці, ножиці, клей, підручники, робочі зошити.

Хід уроку:

1. Початок уроку
1.1.Привітання (“Hello Song”)
1.2. Мовна зарядка.
Учитель дає учням інструкції англійською мовою, учні виконують їх.
2. Основна частина уроку
          2.1. Введення нової граматичної структури.
Учитель вказує на картинку і промовляє: It is a pencil box.  It is a chair. Учні повторюють за вчителем. Далі вчитель запитує, вказуючи на пенал: It is a pencil box? і дає відповідь:Yes it is.
Далі учні прослуховують діалоги, слідкуючи за малюнками. Під час другого прослухування учні повторюють кожну фразу за диктором. Потім учні в парах виконують дану вправу.
2.2. Закріплення вивчених лексичних одиниць у ході розучування вірша.
2.3. Введення нових літер алфавіту 
Учитель застосовує алгоритм, представлений у попередніх уроках (PB,Unit 2, Lesson 4, ex.3-4, p.21), (WB,Unit 2, Lesson 4, ex.2-3, p.15)
2.4. Робота у робочих зошитах
Учні розмальовують картинки, вирізають їх та наклеюють у відповідні місця на малюнку  (WB, Unit 2, Lesson 4, ex.1, p.13).
Встанови відповідність (WB, Unit 2, Lesson 4, ex.4, p.15). Учні промовляють запитання і дають на них відповіді. Далі діти за допомогою ліній встановлюють відповідність між частинами малюнка.
3. Закінчення уроку  (пісня “Goodbye Song”)


Lesson 10.
Тема: Друзі у школі.
Мета :Закріпити застосування граматичної конструкції It isіз застосуванням раніше вивчених лексичних одиниць.   
Формувати вміння працювати з підручником і робочим зошитом.
Розвивати  здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням нового матеріалу.
Виховувати  бережливе ставлення до речей, акуратність у виконанні завдань.
Мовний матеріал: It is a pen? – Yes, it is./ No, it is not. Ask and answer. Play a game.
Обладнання: СD-програвач, флеш-картки із зображенням літер і тварин, картки з англійськими іменами, підручники, робочі зошити.

Хід уроку:

1. Початок уроку
1.1.Привітання (“Hello Song”)
1.2. Фонетична зарядка.
Учні повторюють раніше вивчені пісні із літерами алфавіту.
2. Основна частина уроку
          2.1. Вживання  граматичної структури із новою лексикою у реченнях.
Учні слухають запис. Під час повторного прослухування учні повторюють за диктором і вказують на малюнки. Додаткове завдання. Вчитель читає речення у довільному порядку. Учні повинні вказати зображення тварини, про яку йде мова.
2.2. Практикування у побудові загальних запитань. Робота у парах.
Учитель демонструє виконання завдання з одним із учнів. Далі учні працюють у парах.
2.3. Розвиток мовлення, застосування раніше вивчених мовленнєвих конструкцій. 
Учитель роздає учням картки з англійськими іменами. Учні стають у дві лінії один проти одного. Вони тримають картки зі "своїми іменами" і ведуть діалог у парах. Наприклад:
- Hi, Bill. I am Ann.
- Hello, Ann. How are you ?
- I am fine? Thank you.
Учні рухаються вздовж ліній, спілкуючись з однокласниками.
2.4. Робота у робочих зошитах
Встанови відповідність (WB, Unit 2, Lesson 5, ex.1, p.16). Учні за допомогою ліній встановлюють відповідність між великими і малими літерами англійського алфавіту.
Знайди схожість (WB, Unit 2, Lesson 5, ex.2, p.16). Завдання учнів – обвести у рядку   літер таку ж. як перша літера.
Розпізнавання літери, що є першою у назві тварини (WB, Unit 2, Lesson 5, ex.3, p.16). Учні обводять ту літеру, що є першою у назві тварини, зображеної на картинці.
3. Закінчення уроку  (Goodbye Song”)


Немає коментарів:

Дописати коментар